hausbót + loď Adriana – Praha 5- Císařská louka

Klikněte na tlačítko níže pro zobrazení 

360° VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA

360° LETECKÉ PANORAMA

Informace

  • Zahájení stavby Plovoucí zařízení – garáž: červenec 2020.
  • Vydané osvědčení Státní plavební správou – pobočka Praha 7, Jankovcova 4 o schválení technické dokumentace pro stavbu plavidla: 30.9.2021.
  • Délka 17 m, šířka 7 m. Obytný prostor 6 x 6 metrů, garáž délka 11 m.
  • Zařízení je připojeno k břehové přípojce 16 A, platby jsou uvedeny v záložce Kotviště – poplatky TJ + elektřina. Platí se oddílový příspěvek, členský příspěvek, podíl na břehové části a doplatek elektřiny. 
  • Vybavení plovoucího zařízení ( „boudy“ ): v obytné části jsou posuvné trojsklenné dveře, otevřený prostor 200 cm,  se zatahovací el. sítí, bar – americký ořech, pípa včetně výčepního zařízení, klima, kamna na tuhá paliva, v 1. patře postel 160 x 200 cm, úložné prostory, rozkládací lůžko 140 x 200 cm, lednice, mikrovlnná trouba, skříně na nádobí a ošacení.
  • Garáž je vybavena el. rolovacími vraty, všechna okna jsou dvousklo, upraveno pro kotvení lodě délky 11 m a šíře 3 m. Šíře kotvení lodě je možné upravit až na 4 metry.

  • Loď Adriana: stavba na zakázku zahájena v roce 2017, dokončena v červnu 2020. Délka lodi 11,35 cm, šíře 2,96 cm, výtlak 7,2 tuny. Platnost technické způsobilosti lodi Adriana je do 14.6.2030. Loď má  motor o výkonu 47 kW zn. SOLE MINI 74. Hodinová spotřeba ve výtlačném režimu je 1,5 litru nafty motorové.
  • Výbava lodi-  kuchyňka:  el. trouba, indukční varná deska, mikrovlnná trouba, varná konvice, mycí dřez ( teplá x studená voda ), nádrž na pitnou vodu 200 l, vodárna Johnson Rund, spací trojlůžko, úložné prostory. Kormidelna: v podpalubí umístěn motor, generátor Allpa Paguro 3 kW, 2x 250 l nádrže na PHM – nafta, v celé lodi rozvedeno topení  Webasto, ovládání lodi z kormidelny, druhé kormidlo na zadní palubě, měnič Victron Energy ( v každé zásuvce na lodi je 220 V ), sonar, dokormidlovací zařízení SidePower. Zadní kajuta – spací lůžko 140 x 200 cm, el. bojler 70 l, fekální nádrž, koupelna a WC. Loď má   panel Victron Energy SPP140, el. řetězovou kotvu ( 25 m )  Lofrans Kobra. Pření a zadní paluba pokryta teakem, zadní paluba bimini.

 

  • Prodejní cena:  na vyžádání v RK
  • Možný prodej boudy nebo lodi i samostatně.
  • Kotviště na pražském Smíchově (Císařská louka) je pronajato na dobu neurčitou.  Za pronájem na 1 rok se odvádí sportovnímu klubu cca 8 500Kč. Dále se hradí elektřina, jež vychází na zhruba 500Kč/měsíc
  •  Adresa kotviště: CÍsařská louka – Praha 5
  • Smlouva: na dobu neurčitou
  • Poplatky sportovnímu klubu (členský + oddílový příspěvek, poplatek): cca 8 500Kč ročně.
  • Náklady na elektřinu: cca 5-6 tisíc Kč ročně.

Pojištění plovoucího zařízení/lodě se dělí na 2 druhy:
  • pojištění odpovědnosti z provozu
  • havarijní pojištění

Pojištění odpovědnosti z provozu lodě/hausbótu kryje škody způsobené plavidlem při jízdě, při kotvení plavidla v přístavu/marině, při přepravě nebo při skladování na souši vůči třetím osobám. V Česku není ze zákona povinné pro všechny majitele plavidel, ale pouze pro ty, kteří loď využívají k podnikání. Cena pojištění se vypočítá na základě délky či výtlaku lodě a výkonu jejího motoru. Cenu dále ovlivňuje územní platnost – nejčastěji jsou na výběr varianty Evropa nebo celý svět. Dokladem o uzavřeném pojištění odpovědnosti z provozu lodě je modrá karta. 

Havarijní pojištění – při provozu i na souši může utrpět i loď samotná. K úhradě takových škod slouží havarijní pojištění lodě. Pojistit lze rizika, která jsou dobře známá z havarijního pojištění aut: havárie (plavební nehoda) / vandalismus / odcizení / živelná událost (pád stromu nebo stožáru, vichřice, kroupy apod.) Cenu havarijního pojištění lodě ovlivňuje zejména způsob využití a typ plavidla, jeho odhadovaná cena a výkon motoru.

FOTOGALERIE

Máte zájem o prohlídku? Kontaktujte nás pomocí formuláře níže:

2 + 3 =

Volat Karolínu